Urolog Warszawa

Urolog Prywatnie Warszawa

Urolog to lekarz specjalista, u którego wizyta należy do jednej z najbardziej wstydliwych. Ludzie – pacjenci boją się i wstydzą wizyty u urologa, a przecież to lekarz specjalista, który może pomóc w leczeniu bardzo strasznych często w konsekwencjach chorób.

Lekarz specjalista urolog zajmuje się układem moczowo-płciowym, jego budową, fizjologią, schorzeniami, wadami patologicznymi w aspekcie endokrynologicznym, naczyniowym i operacyjnym, ich diagnozowaniem, USG i leczeniem z wykorzystaniem nowoczesnych metod.

Urolog prywatnie

Nad wizytą u lekarza specjalisty – urologa powinieneś pomyśleć, jeśli masz któryś z następujących objawów: ból przy oddawaniu moczu, ból lub obrzęk jąder, uczucie parcia na pęcherz, zmiany w ilości oddawanego moczu, zmiany w moczu, ból w okolicach podbrzusza lub dolnej części pleców, pieczenie lub swędzenie cewi moczowej, zmiany w wyglądzie prącia, obrzęki nóg. Jeśli często oddajesz mocz, odczuwasz ból w mosznie, kiedy bolą Cię jądra lub nerki to prawdopodobnie powinieneś odwiedzić urologa. Urolog będzie mógł zbadać i zdiagnozować chorobę, która niezdiagnozowana może mieć finalnie bardzo duże konsekwencje. Szybko wykryte można wyleczyć dzięki urologii.

Zanim udasz się do lekarza specjalisty urologa potrzebujesz najpierw skierowanie od lekarza rodzinnego. Tylko wtedy zostaniesz przyjęty do urologa w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Przychodząc do urologa powinieneś mieć ze sobą wyniki badań krwi, moczu, prześwietleń i ultrasonografii; spis przyjmowanych leków, a także tych, które przestałeś brać w ostatnim czasie, bowiem wizyta zaczyna się od wywiadu. Urolog Warszawa chce wiedzieć o Tobie wszystko, by móc wykonać jak najbardziej szczegółową diagnozę. Warto również zadbać o higienę osobistą i przełamanie bariery otwarcia się przed lekarzem na badanie intymnych sfer ciała.

Oczywiście możliwa jest również wizyta prywatna. Koszt takiej wizyty waha się od 90 do 200 złotych. Taka wizyta nie wymaga skierowania i czasami w trosce o własne zdrowie – bo na wizytę w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia trzeba zazwyczaj długo czekać – lepiej pójść prywatnie. Urolog leczy choroby zewnętrzne narządów płciowych, nowotwory prostaty, nowotwory jąder, nowotwory nerek, nowotwory pęcherza moczowego, stany zapalne narządów płciowych męskich i żeńskich, zaburzenia pracy pęcherza, kamice układu moczowego, stany zapalne dróg moczowych, zaburzenia erekcji, łagodny przerost gruczołu krokowego, żylaki powrózka nasiennego, krwiomocz, torbiele nerek.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że wbrew powszechnej opinii urolog nie jest jedynie lekarzem tylko dla mężczyzn. Lekarze o specjalności urologicznej leczą również kobiety. Urolog to chirurg zajmujący się narządami moczowo-płciowymi. Pomaga on w przypadkach, które mogą wymagać interwencji zabiegowej. Urolog zajmuje się narządami moczowo-płciowymi, drogami moczowymi od nerek aż do ujścia zewnętrznego cewki moczowej. Lekarz specjalista urolog zajmuje się przede wszystkim nerkami, moczowodami, pęcherzem, gruczołem krokowym oraz cewką moczową.