Urządzenie do mezoterapii bezigłowej

Mezoterapia bezigłowa to potwierdzona naukowo metoda, która ułatwia przenikanie kosmetyków przez skórę, dzięki impulsom elektrycznym. Jest to najnowocześniejszy i bezinwazyjny proces odmładzania skóry, redukcji cellulitu, a także usuwania nadmiaru tkanki tłuszczowej. Mezoterapia bezigłowa jest zabiegiem bezpiecznym, ponieważ nie powoduje uszkodzeń błon komórkowych, a jedynie aplikuje do pojedynczych komórek cząsteczki preparatów kosmetycznych.

Wskazania do mezoterapii bezigłowej

Osoby, które zmagają się z cellulitem, rozstępami lub bliznami z całą pewnością mogą poddać się zabiegowi. Ponadto mezoterapia zalecana jest jako profilaktyka przeciwzmarszczkowa i przeciw oznakom starzenia. Mezoterapię stosuje się w celu ujędrniania ciała i modelowania sylwetki. Jest dobrym sposobem na pobudzenie krążenia.

Przeciwwskazania

Istnieje szereg przeciwwskazań, które wykluczają możliwość poddania się zabiegowi mezoterapii bezigłowej. Są to choroby serca, cukrzyca, epilepsja, choroby żył, choroby nowotworowe, a także okres ciąży i karmienia. Bezwzględnie zabieg wyklucza osoby, które mają wszczepiony rozrusznik serca lub inne metalowe elementy w ciele. Ponadto każdy, kto ma problemy skórne, cierpi na alergię, stany zapalne lub nadwrażliwość skóry również nie powinien poddawać się mezoterapii. Przeciwwskazaniami są również infekcje bakteryjne, grzybicze i wirusowe, gorączka, osłabienie oraz stosowanie leków przeciwkrzepliwych.

Czas i częstotliwość zabiegów

Zabiegi powinny być wykonywane nie częściej niż raz w tygodniu, w serii od 5 do 10 sesji. Mezoterapia twarzy zajmuje około 20 minut, natomiast mezoterapia ciała trwa około 80 minut.

Fazy zabiegu

Każdy zabieg podzielony jest na cztery etapy. Pierwszy z nich polega na wprowadzeniu koktajlu zabiegowego, podczas którego otwierają się kanaliki jonowe, a substancje aktywne wnikają w komórki. Druga faza, zwana cyrkulacją to głębsze wprowadzanie substancji aktywnych i wypychanie toksyn pod wpływem ciśnienia. Drenaż to trzecia faza, która polega na dalszym wprowadzaniu substancji aktywnych, tu jednak podciśnienie się normalizuje. Na koniec następuje zamknięcie kanalików i końcowe wyrównanie ciśnienia komórkowego.

Sprzęt do mezoterapii bezigłowej

Do mezoterapii bezigłowej stosuje się zazwyczaj kombajny wielofunkcyjne. Na rynku dostępnych jest wiele modeli, których ceny różnią w zależności od rodzaju i ilości funkcji. Za najtańszy sprzęt zapłacimy niewiele ponad 1000 zł, ale już bardziej rozbudowany kombajn może kosztować nawet kilka czy kilkanaście tysięcy złotych.

Źródło: http://mezoterapiasprzet.pl